Wednesday, June 22, 2011

Wedding for Fadzrizal & Durrus Azam




Jutaan terima kasih saya pada Durrus sebab sudi buat review pasal rekaan baju nikah saya di blog anda .. tq .. :)

- http://picisanchenta.blogspot.com/2011/02/review-baju-nikah-from-faizell-azraff.html


Review : Baju Nikah from Faizell Azraff




Out of everything from my wedding, the only thing left with me is my baju nikah, pelamin dah kena bukak,khemah dah turun,baju sanding sewa, makeup tanggal. After lots of trouble created by seorang tailor tu, i dont have to mention it here over and over again. bukannya best pun kan. i finally met someone who can understand and get the clear picture of how i wanted my baju to look like.

i always dreaming of having baju nikah with a single line of tiffany blue. dari dulu lagi. tidak dipengaruhi oleh siapa-siapa.

my dreamt nikah dress criteria:

1. must have straight line tiffany blue bawah dada.
2. made of chiffon. =)
3. flowyyyyyy

Alhamdulillah. he, Faizell Azraff get the picture how i wanted it to be. and did the best for me. i really-really love my baju nikah to the max the moment i tengok baju tu. As a designer, dia memang sangat-sangat tau macam mana nak mencantikkan my baju, and knows what best and suit with my body.

Thanks Faizell, for such a beautiful dress.

Baju was ready by early of January. To us, masa tu memang dah menggelabah, bulan 12 tak tempah apa-apa baju lagi. designer pun tak jumpa lagi. it was a very quick decision by choosing him act. i dont know, i got the feeling memang cantik baju aku nanti kalau dia yang buat. hehe. and he is peramah+flexible+sangat baik too. senang terima idea. and really-really paham yang aku nak that tiffany blue line. and tak pernah perkecilkan idea aku, cakap takde orang buatla.macam tailor dulu tu. huhu..

instead, dia gubah menjadi dress yang sgt cantik. tapi kekal dgn idea asal
.
matching kan kitorang, him in his tiffany blue sampin and me tiffany blue straight ribbon
the flowy part, that i love most.

i was praised by everyone with my so beautiful solemnization dress. alhamdulillah.

him, Faizell Azraff

still looking for a designer,y not try him.

highly recommended!

me and him while fitting, somewhere in december! =)

tq :)

No comments:

Post a Comment